Fiókom

Az új Ahifi logó bemutatása

Az Ahifi 18 éve van a piacon, és lassan közeledik az évfordulónk. Ez idő alatt egy kis helyi üzletből amely autós hangrendszerekhez való termékeket forgalmaz, sikerült egy erős és stabil céget felépítenünk, amely nemcsak a cseh piacon, hanem Szlovákiában és Magyarországon is tevékenykedik. Idővel az eredeti szűk körű tevékenységünket kibővítettük a csúcskategóriás járműhangrendszerekkel és hangszigeteléssel, valamint az autókozmetikumok és autós kiegészítők forgalmazásával. Az Ahifi több mint 40 globális gyártó hivatalos importőre is, és folyamatosan bővítjük portfóliónkat. A tavalyi év történelmünk első fontos mérföldkövét jelentette, amikor új, modern telephelyre költöztünk a brünni CTParkban, ami lehetővé tette számunkra a további fejlődést, a készlet és a szolgáltatások bővítését, valamint a személyzet jelentős létszámnövelését. És már ekkor megkezdtük az előkészületeket egy újabb fontos változásra. A meglévő logónk az Ahifi 2005-ös alapítása óta hozzánk kötődik, és itt volt az ideje, hogy egy új logóval álljunk elő, amely megfelel a jelenlegi grafikai trendeknek és az Ahifi jövőbeli fókuszának.

Hogyan készült az új logó?

A meglévő logó 18 éve van velünk, és ez idő alatt sok minden változott. És nem csak maga az Ahifi, hanem a grafikai trendek is. Az eredeti logó már kissé "oldschool" volt, kialakítása csak a hangrendszerek témájára utalt, és gyakran nehéz volt használni a különböző alkalmazásokban. Az új logóhoz vezető út meglehetősen hosszú volt, egy minőségi grafikai stúdió kiválasztásától a végleges logóig. Mint általában, a minimalista és látszólag egyszerű eredmény mögött gyakran hosszú és igényes munka áll. És pontosan ez volt a feladat. Egy olyan minimalista logó létrehozása, amely nemcsak ma, hanem a jövőben is modern lesz. Egy másik követelmény volt, hogy az új logónak egészként, de önálló "A" szimbólumként is működnie kell. A finom utalás az Ahifi történetére és magára a hangra és a zenére való fő hangsúlyozásunkra aztán csak bónusz lenne. Nagy örömünkre a feladatot több hónapos fejlesztés és több variáció finomhangolása után sikerült teljesíteni. Az új Ahifi logóban az "A" szimbólum domináns vizuális elemként jelenik meg, amelyet önállóan is használni fogunk, és fokozatosan a fő védjegyünkké válik. Ennek a szimbólumnak és az egész logónak a modern dizájnja egyszerű, tiszta és pontos vonalakkal rendelkezik. A logó könnyen megjegyezhető, és koncepciója teljes mértékben megfelel nemcsak a jelenlegi trendeknek, hanem filozófiánknak és az új Ahifi dizájnnyelvnek is. Az új logó egyszerű ívei ellenére a Metronom munkanévvel ellátott új logóba sikerült valamit a zene világából is belevinni. Az A szimbólumot a metronóm nevű hangszer ihlette, amelynek sziluettjét sugallja, beleértve a szimbólumhoz igazított ingát is. Ezenkívül az oldalára fordítva a "play" szimbólumot idézi, ami egy másik felhasználási módja lehet. A logóval együtt egy új zöld színt is bemutatunk, amely egy aktuálisan divatos árnyalat, és amelyet különösen a fekete és a fehér szín egészít ki. Itt van tehát az új Ahifi logó. Hisszük, hogy teljesíti majd a célját, és a metronómhoz hasonlóan továbbra is mi fogjuk meghatározni az iparágunk tempóját. Legalább 200 BPM!

Az új logó csak a kezdet...

Az új helyiségekbe való költözéssel új korszak kezdődött az Ahifi számára, amelynek új logója egy újabb dimenziót kínál. Mindenekelőtt reméljük, hogy még ebben az évben elkészül a székhelyünk. Hamarosan várhatják az épület feliratozását, szorgalmasan kezdjük a munkát az üzlethelyiségünkön, amely az aljzatproblémák miatt késik, és van egy stílusos tervünk az összeszerelő műhelyre és az ügyfeleink számára kialakított lounge-ra. Az Ahifi új logója is kulcsfontosságú eleme a webáruház közelgő, ultramodern koncepciójú átalakításának. A meglévő logónkhoz hasonlóan a jelenlegi weboldal is elavult már, és sajnos nem csak a jelenlegi trendeknek, de az igényeinknek és követelményeinknek sem felel meg. A honlap fejlesztése azonban nagyon igényes, és a jövő év elejére várjuk a befejezését, természetesen minden külföldi változatban is. Még ebben az évben azonban elindul a webáruház nemzetközi verziója angol nyelven, és elkezdünk teljes mértékben az igényes külföldi ügyfelekre koncentrálni, ami a következő fontos célunk. A következő évben egy prágai üzlethelyiség kiépítésére fogunk koncentrálni, és Szlovákia és Magyarország után más külföldi mutációkat is szeretnénk megvalósítani. Az új logó és az egész dizájnnyelv készen áll a saját termékek és márkák fejlesztésére és gyártására is. Ez logikus következménye a fejlődésünknek és a maximalizmusunknak is, amely arra kényszerít bennünket, hogy csak a legjobb minőségű termékeket kínáljuk.

Köszönjük, hogy velünk vagytok!

A drasztikus változások, mint például a logó megváltoztatása, gyakran népszerűtlenek, és értetlenséggel és heves vitákkal találkoznak. A vállalat fejlődése szempontjából azonban ez a lépés elengedhetetlen, és a jövőbeli működéshez is kapcsolódik. Ezért még inkább örülünk az új logónkkal kapcsolatos túlnyomóan pozitív reakcióknak a közösségi médiában. Tudjuk, hogy Önök, csodálatos ügyfeleink nélkül a fentiek egyike sem valósulhatott volna meg. Ezért nagyon köszönjük velünk vannak, és reméljük, hogy gyorsan megszokjátok az új logót, és továbbra is részesei lesznek az utunknak.

Autor: Ing. Karel Konečný
A képek vagy a szöveg másolása tilos! Minden jog fenntartva.

Hasonló cikkek

Gumi autószőnyegekkel bővítjük a kínálatunkat
A tél nem hagyja magát sokáig várakoztatni, ezért már most egy nagy újdonságot mutatunk be. Geyer & Hosaja minőségi gumi autószőnyegekkel bővítjük a kínálatunkat!
Teljes cikk
A német Helix újonnan az Ahifin
A webáruházban és az installációinkban mostantól a német Helix gyártó termékei is megtalálhatók, amely elsősorban DSP processzorokra és egyéb autóhifi termékek gyártására specializálódott. További érdekesség a cikkünkben.
Teljes cikk
Aqua Car Cosmetics újonnan az Ahifin
Kínálatunk újdonsága az Aqua Car Cosmetics termékcsalád, amely különösen magas színvonalú kerámiavédelmet tartalmaz a kezdők és a profi detailerek számára. További információ a cikkben.
Teljes cikk

Hozzászólások a cikkhez