Erősítő DSP processzorral Macrom M-DSPA500
További infirmáció a termékről
- Vegye igénybe tanácsadási szolgáltatásunkat.
- Az árut 14 napon belül visszaküldheti hozzánk.
Macrom M-DSPA500 erősítő DSP vezérelt okostelefonos alkalmazással, amely lehetővé teszi a zenei streaminget
Autója eredeti audiorendszerének hangzásának javítása még soha nem volt ilyen egyszerű és gyors. A Macrom M-DSP500 a járművéhez tervezett kábellel érkezik, amely az eredeti autórádió és a hangszórók között csatlakoztatja. A tápellátás zökkenőmentesen a kábelköteggel vagy az autó akkumulátoráról külön tápegységgel történik. Az erősítő automatikusan bekapcsol, amikor a forrásból hangjelzést érzékel. A vezérlés Bluetooth-kapcsolatot használ az erősítővel, és lehetővé teszi a hangzás javításának beállítását a jármű sajátos válaszának és a beállított előbeállításoknak megfelelően. A kompakt méret lehetővé teszi a könnyű beszerelést.
Optimális hangzás minden helyzetben
Az M-DSPA500 vezérlőalkalmazás ingyenes, és letölthető a Google Play vagy az Apple Store alkalmazásból. Az M-DSPA401-gyel való Bluetooth-kapcsolat aktiválásával lehetővé teszi a hangprocesszor összes fő paraméterének beállítását, így optimalizálhatja és testre szabhatja a rendszer hangteljesítményét. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy akár 5 egyéni beállítást is elmentsen. Az M-DPSA500 központi eleme egy 5 csatornás analóg erősítő, amely négy 54 W-os AB osztályú csatornát és egy 300 W-os D osztályú csatornát biztosít a mélynyomó számára.
A2DP Bluetooth zenei streaming
A Bluetooth audiokapcsolat aktiválásával lehetővé teszi a zenefájlok kiváló minőségű lejátszását az A2DP audio streaming funkció segítségével. A mobiltelefon vagy lejátszó tartalmát a mobileszközök alkalmazásai, valamint a Spotify, az Apple music, a Google play music stb. segítségével hallgathatja.
Macrom M-DSPA500 erősítő fő funkciói
- 5 csatornás erősítő DSP processzorral.
- 4 x 54 W max (32 W RMS) AB osztályú hangszóró.
- 1 x 300 W max. (170 W RMS) D-osztályú hangszóró a mélynyomóhoz.
- 4x magas szintű bemenet automatikus jelérzékeléssel.
- 5x teljesítménykimenet.
- 4+1 vonal kimenet.
- Bluetooth-kapcsolat a beállításhoz és vezérléshez.
- Android és iOS alkalmazás.
- By-pass, Low-pass, Hi-pass és Band-pass kapcsolók.
- Állítható időkésleltetés 0 és 230 cm között.
- 7 sávos parametrikus equalizer.
- Kimeneti szintbeállítás, némítás és fázisfordítás vezérlés minden csatornához.
- SRS 3D.
- Dinamikus basszus.
- 5 felhasználói előbeállítás.
- Csatlakozás az autó audio rendszeréhez speciális kábelkötegek segítségével (külön kell rendelni).
Technikai paraméterek
- Teljesítmény 4 x 54 W max. (4 x 32 W RMS) + 1 x 300 W max (170 W RSM).
- Frekvenciatartomány: 20 Hz až 20 kHz.
- Jelet zajhoz viszonyított arány: > 120 dB.
- Dinamikai tartomány: > 100 dB.
- THD: 1KHz < 0.001%.
- Fogyasztás készenléti üzemmódban: < 0.1 mA.
- Maximális fogyasztás: 30 A.
- Üzemi tápegység: 9 až 15,5 V.
- Méretek: 195 x 130 x 38 mm.
Kábelköteg az autóhoz való csatlakozáshoz (külön kell rendelni):
223621 - univerzális - laza vezetékek223622 - Audi / Seat / Škoda / VW / BMW / Land Rover
- Audi A2 (2004 -> 2005)
- Audi A3 (2007 ->)
- Audi A4 (2004 -> 2007)
- Audi A4 (2007 ->)
- Audi A5 (2007 ->)
- Audi A6 (2004 ->)
- Audi Allroad (2006 ->)
- Audi Q7 (2006 ->)
- Audi TT (szeptember 2006 ->)
- Audi R8
- Seat Ibiza IV. [6J][6JN] (június 2008 ->)
- Seat Leon (2005 ->)
- Seat Toledo (május 2005 ->)
- Seat Alhambra (2006 ->)
- Seat Altea (2004 ->)
- Seat Altea XL (2004 ->)
- Seat Cordoba (március 2005 ->)
- Seat Mii (2012 ->)
- Škoda Citigo
- Škoda Fabia (2007 ->)
- Škoda Rapid [NH] (október 2012 ->)
- Škoda Octavia (2004 ->)
- Škoda Roomster (2006 ->)
- Škoda Yeti
- Škoda SuperB I. (március 2006 -> 2008)
- Škoda SuperB II. (2008 ->)
- Škoda Citigo (október 2011 ->)
- VW Fox (2005 ->)
- VW Polo (jún 2005 ->)
- VW Golf 5 (2003 -> 2008)
- VW Golf Plus (2005 ->)
- VW Golf 6 (2008 ->)
- VW Touran (2003 -> 2007) (2007 ->)
- VW Jetta (2005 ->)
- VW Eos (2006 ->)
- VW Passat (2003 -> március 2005) (április 2005 ->)
- VW Scirocco (2008 ->)
- VW Sharan (2000 ->)
- VW Tiguan (2007 ->)
- VW Touareg (2002 -> 2007)(2007 ->)
- VW Caddy (2004 ->)
- VW Transporter (2003 ->)(2010 ->)
- VW Multivan (2004 ->)(2010 ->)
- VW Up! (2012 ->)
- BMW 1 (2004 -> 2008)
- BMW 1 (2009 ->)
- BMW 3 [E46] (szeptember 2001 -> 2005)
- BMW 3 [E90] (2005 ->)
- BMW 5 [E39] (szeptember 2001 -> 2003)
- BMW 5 [E60] (2003 ->)
- BMW 6 (2004 ->)
- BMW X3 [E83] (2004 ->)
- BMW X5 [E53] (szeptember 2000 -> szeptember 2001)
- BMW X5 [E53] (szeptember 2001 -> május 2006)
- BMW X5 [E70] (június 2006 ->)
- BMW Z4 (2003 ->)
- BMW Z8 (2000 ->)
- BMW Mini (2001 -> 2006)
- BMW Mini (2006 ->)
- Land Rover Defender II. (április 2001 ->)
- Land Rover Range Rover (2002 -> 2006)
- Audi A1 (2010 ->)
- Audi A3 (szeptember 2012 ->)
- Audi A4 (2012 ->)
- Audi A6 (2011 ->)
- Audi A7 Sportback (2010 ->)
- Audi Q3 (2011 ->)*
- Seat Leon (2013 ->)
- Seat Toledo (2013 ->)
- Škoda Rapid (2015 ->)
- Škoda Octavia III. (2013 ->)
- VW Caddy V. (2015 ->)
- VW Golf VII. (szeptember 2012 ->)
- VW Multivan T6 (2015 ->)
- VW Tiguan (facelift 2015 ->)
- VW Transporter T6 (2015 ->)
- Mercedes A-Class [W169] (október 2004 -> április 2012)
- Mercedes B-Class [W245] (június 2005 -> június 2012)
- Mercedes C-class [W203] (2005 ->)
- Mercedes C-class [W204] (március 2007 ->)
- Mercedes CLK [W209] (2005 ->)
- Mercedes E-class [W212][S212] (január 2009 ->)
- Mercedes G-class [W463] (2007 ->)
- Mercedes GLK [X204] (június 2008 ->)
- Mercedes M-class [W164] (2005 ->)
- Mercedes R-class [W251] (január 2006 -> 2010)
- Mercedes Sprinter [W906] (2006 ->)
- Mercedes Viano [W639][V639] (április 2006 -> május 2014)
- Mercedes Vito [W639][V639] (április 2006 -> május 2014)
- Mercedes Vito III. [W447] (2015 ->)
- Hyundai i10 II. (2014 ->)
- Hyundai i20 II. (2015 ->)
- Hyundai i30 II. [GD] (február 2012 -> 2017)
- Hyundai i40 (2011 ->)
- Hyundai ix35 (2009 ->)
- Hyundai ix20 (2011 ->)
- Hyundai H1 (2010 ->)
- Hyundai Elantra (2011 ->)
- Hyundai Santa Fe II. (2006 -> augusztus 2012)
- Hyundai Santa Fe III. (szeptember 2012 ->)
- Hyundai Coupe (2007 ->)
- Hyundai Veloster (2011 ->)
- Kia Sportage III. (augusztus 2010 -> 2015)
- Kia Optima II. (2011 ->)
- Kia Picanto II. (május 2011 -> 2017)
- Kia Rio II. (2005 -> szeptember 2011)
- Kia Rio III. (szeptember 2011 -> január 2017)
- Kia Sorento III. (2015 ->)
- Kia Soul I. [AM] facelift (november 2011 ->)
- Kia Soul II. (2014 ->)
- Kia Ceed III. (április 2012 ->)
- Kia Pro_ceed II. (2013 ->)
- Hyundai i30 III. [PD] (2017 ->)
- Hyundai i40 (2017 ->)
- Hyundai Kona (2017 ->)
- Hyundai Tucson II. (2017 ->)
- Kia Niro (2017 ->)
- Kia Optima (2017 ->)
- Kia Picanto III. (2017 ->)
- Kia Rio IV. (2017 ->)
- Kia Stonic (2017 ->)
- Kia Sportage IV. (2017 ->)
- Nissan 370Z (2009 ->)
- Nissan Almera (2007 ->)
- Nissan Altima (2007 ->)
- Nissan Maxima (2007 ->)
- Nissan Navara (2007 ->)
- Nissan Note [E11] (március 2006 -> május 2013)
- Nissan Note [E12] (június 2013 ->)
- Nissan Pathfinder (március 2007 ->)
- Nissan NV300 (2016 ->)
- Nissan Pulsar (2015 ->)
- Nissan Qashqai I. [J10] (december 2006 -> 2013)
- Nissan Qashqai II. (február 2014 ->)
- Nissan Sentra (2007 ->)
- Nissan Tiida (2006 ->)
- Nissan Titan (2004 ->)
- Nissan Versa (2007 ->)
- Nissan X-Trail [T31] (június 2007 -> december 2013)
- Nissan X-Trail [T32] (január 2014 ->)
- Nissan Juke (október 2010 ->)
- Nissan Cube (2009 ->)
- Infiniti G35 (2007 ->)
- Renault Trafic III. (2014 ->)
- Opel Movano (2014 ->)
- Opel Vivaro II. (2014 ->)
- Fiat Talento (2016 ->)
- Alfa Romeo MiTo (2013 ->)
- Alfa Romeo Giulietta (facelift 2014 ->)
- Citroen Jumper (facelift 2014 ->)
- Dodge RAM (2013 ->)
- Dodge Dart (2012 ->)
- Dodge Durango (2014 ->)
- Dodge Viper (2014 ->)
- Fiat 500L (2012 ->)
- Fiat 500x (2015 ->)
- Fiat Ducato (facelift 2014 ->)
- Jeep Cherokee (2014 ->)
- Jeep Grand Cherokee (2014 ->)
- Jeep Renegade (2015 ->)
- Lancia Thema (2011 ->)
- Peugeot Boxer (facelift 2014 ->)
- Citroen C4 (2017 ->)
- Citroen C4 Grand Picasso (2017 ->)
- Citroen Jumpy (2016 ->)
- Citroen Jumper (2017 ->)
- Peugeot Boxer (2017 ->)
- Peugeot Expert (2016 ->)
- Peugeot 3008 (2017 ->)
- Peugeot 3008 Hybrid (2017 ->)
- Toyota Proace (2016 ->)
- Alfa Romeo 145 (július 1993 -> április 2001)
- Alfa Romeo 146 (július 1993 -> április 2001)
- Alfa Romeo 147 (április 2001 ->)
- Alfa Romeo 155 (március 1992 -> szeptember 1997)
- Alfa Romeo 156 (1997 ->)
- Alfa Romeo 159 (2005 ->)
- Alfa Romeo 164 (1993 ->)
- Alfa Romeo 166 (október 1998 ->)
- Alfa Romeo 33 (1985 ->)
- Alfa Romeo 75 (1990 ->)
- Alfa Romeo 8C Competizione (2008 ->)
- Alfa Romeo Brera (2005 ->)
- Alfa Romeo Crosswagon (2005 ->)
- Alfa Romeo GT (2005 ->)
- Alfa Romeo GTV (június 1995 ->)
- Alfa Romeo MiTo (2008 ->)
- Alfa Romeo Spider (1990 ->)
- Aston Martin DB7 (1993 -> november 2003)
- Aston Martin V8 Vantage (1992 -> 1999)
- Aston Martin V8 Virage (1990 -> 1998)
- Bentley Arnage (1998 -> 2008)
- Bentley Azure (1995 ->)
- Bentley Brooklands (1992 ->)
- Bentley Continental (1991 ->)
- Bentley Corniche (1971 ->)
- Bentley Eight (1984 ->)
- Bentley Mulsanne (1987 ->)
- Bentley Turbo (1986 ->)
- Cadillac CTS (2003 -> augusztus 2007)
- Cadillac SRX (2004 -> 2007)
- Chevrolet Kalos (2003 ->)
- Chevrolet Lacetti (2004 ->)
- Chevrolet Matiz R (2003 ->)
- Chevrolet Nubira (2003 ->)
- Chevrolet Tacuma (2003 ->)
- Chrysler Crossfire (2004 ->)
- Citroen AX (1987 -> 1996)
- Citroen BX (1986 -> 1992)
- Citroen Berlingo (1998 ->)
- Citroen C1 I. [PM/PN] (június 2005 -> május 2014)
- Citroen C2 (2002 -> február 2005)
- Citroen C25 (1983 -> 1993)
- Citroen C3 Pluriel (2003 -> február 2005)
- Citroen C3 (szeptember 2001 -> február 2005)
- Citroen C5 (január 2001 -> augusztus 2004)
- Citroen C8 (augusztus 2002 -> 2003)
- Citroen CX (1986 ->)
- Citroen Dispatch (1995 ->)
- Citroen Evasion (március 1994 -> 2002)
- Citroen Jumper (1994 ->)
- Citroen Jumpy (1996 -> 2007)
- Citroen Picasso (2000 ->)
- Citroen Relay (1994 ->)
- Citroen Saxo (1996 ->)
- Citroen Synergie (1995 -> február 2005)
- Citroen Xantia (1993 ->)
- Citroen Xsara (1997 -> 2002)
- Citroen Xsara Picasso (december 1999 -> 2006)
- Citroen ZX (1991 -> 1998)
- Dacia összes modell (1990 ->)
- Daihatsu Charade (március 2004 ->)
- Daihatsu Copen (2004 ->)
- Dodge Sprinter (2004 ->)
- Fiat Barchetta (1995 ->)
- Fiat Brava (augusztus 1995 ->)
- Fiat Bravo (augusztus 1995 -> 2002)
- Fiat Bravo (2007 ->)
- Fiat Cinquecento (1993 -> 1998)
- Fiat Coupé (1994 ->)
- Fiat Croma (1985 -> 1993)
- Fiat Croma (2006 ->)
- Fiat Doblo (2001 ->)
- Fiat Ducato (1995 ->)
- Fiat Grande Punto (2005 ->)
- Fiat Idea (2004 ->)
- Fiat Marea (1996 -> 2002)
- Fiat Multipla (1999 ->)
- Fiat Palio (1998 ->)
- Fiat Panda II. (2003 -> 2012)
- Fiat Punto (1994 ->)
- Fiat Regata (1984 -> 1990)
- Fiat Scudo (1996 -> 2006)
- Fiat Seicento (1998 ->)
- Fiat Stilo [192] (október 2001 -> május 2008)
- Fiat Ulysse (március 1994 ->)
- Fiat Weekend (1996 ->)
- Fiat Uno
- Fiat Tipo
- Fiat Tempra
- Fiat Bravo
- Fiat Brava
- Fiat Marea
- Fiat Palio
- Fiat Stilo
- Fiat Punto
- Fiat Multipla
- Fiat Grande Punto
- Fiat 500
- Fiat Croma
- Fiat Idea
- Fiat Sedici
- Fiat Ulysse
- Fiat Doblo
- Fiat Fiorino
- Fiat Scudo
- Fiat Ducato
- Honda Accord (C7) (1993 -> 1997)
- Hyundai i10 I. (2008 -> 2014)
- Hyundai i20 I. (2009 -> 2015)
- Hyundai i30 I. (2007 -> 2012)
- Hyundai ix55 (november 2008 ->)
- Kia Ceed I. (2007 -> 2010)
- Kia Soul I. (2009 -> 2011)
- Lancia Delta I. (1994 ->)
- Lancia Thema (1994 ->)
- Lancia Y
- Lancia K
- Lancia Z
- Mercedes A-Classe
- Mercedes C-Classe inkl. T-Modell (1993 ->)
- Mercedes CLK
- Mercedes E-Classe inkl. T-Modell (1994 ->)
- Mercedes S-Classe (1994 ->)
- Mercedes M-Classe / SL / SLK / V-Classe
- Mercedes Viano / CLK
- Opel všechny modely (1988 ->)
- Peugeot 107 (június 2005 -> június 2014)
- Peugeot 1007
- Peugeot 206
- Peugeot 306 (1993 ->)
- Peugeot 307 (-> 2004)
- Peugeot 405 (1992 ->)
- Peugeot 406 (1995 ->)
- Peugeot 407 (-> 2004)
- Peugeot 806 (1995 ->)
- Peugeot 807
- Peugeot Expert
- Peugeot Partner
- Renault Avantime
- Renault Espace
- Renault Kangoo
- Renault Clio (1994 ->)
- Renault Laguna I. (1994 -> 2000)
- Renault Laguna II. (2001 -> 2008)
- Renault Mégane
- Renault Scénic
- Renault Master
- Renault Vel Satis
- Renault Twingo (1994 ->)
- Saab 900 (1993 ->)
- Saab 9000 (1995 ->)
- Saab 9.3 (1993 ->)
- Saab 9.5 (1997 ->)
- Smart ForFour
- Smart ForTwo
- Smart Roadster
- Toyota Aygo I. [AB1] (február 2005 -> június 2014)
Katalógus szám | 223611 |
Márka | Macrom |
Hivatkozások | Hivatalos weboldal |
Az erősítő csatornák számaAz erősítőket a következőkre osztjul: - Monoblokkok - 2 csatornás - 3 csatornás - 4 csatornás - 5 csatornás - 6 csatornás - több csatornás Minden csatorna koaxiális típus esetén egy hangszóró, komponens hangszórók esetén pedig egyik oldal táplálására szolgál. A monoblock típusú erősítőket elsősorban mélysugárzókhoz használják. A 2 csatornás mind a mélynyomókhoz, mind például az autó első hangszórópárjához alkalmasak. A 3 csatornás az első vagy hátsó hangszórók + mélynyomó esetén használható. 4 csatornás az elülső + hátsó hangszórókon vagy 1 pár hangszórón + mélynyomón. A 6 vagy 5 csatornás hangszórókat leggyakrabban 2 pár hangszóró + mélynyomó esetén használják. Hidalás az erősítő hídszerű bekötését jelenti, az egyik csatorna + pólusát és a másik csatorna - pólusát használva. A legtöbb esetben ez az erősítőn "BRIDGED"-ként jelenik meg. | 5 |
Erősítő energiaosztályaAz erősítőket két alap osztályba sorolhatjuk: analóg a digitális. Az analóg erősítők (A/B) nagyobb teljesítményigényűek, de általában természetesebb hangzással rendelkeznek. A digitális erősítők (D) jelentősen alacsonyabb energiafogyasztással és nagyobb hatékonysággal rendelkeznek, de a hangzás nem biztos, hogy olyan élethű, mint a hagyományos analóg erősítőké. | D |
RMS teljesítmény 4 Ω-nálRMS teljesítmény, ha a hangszórók vagy a mélynyomó 4 Ω-ra van terhelve. Az effektív teljesítmény az erősítő állandó kimeneti teljesítménye, és az egyik legfontosabb paraméter az erősítő kiválasztásakor. | 4 x 32 + 1 x 170 W |
Max. (maximális) teljesítmény 4 ΩA "Max." csúcsteljesítmény, amelyet az erősítő nagyon rövid idő alatt képes kifejteni. Viszonylag jelentéktelen paraméter. Ez elsősorban egy marketingfogás, hogy magas számokkal csalogassák az ügyfeleket. | 4 x 54 + 1 x 300 W |
Frekvencia tartományEgy erősítő azon képessége, hogy a jelet a legalacsonyabb frekvenciától a legmagasabb frekvenciáig képes reprodukálni = a hang hűséges reprodukálása egy adott frekvenciasávban. Szakmailag: A 40 és 16 000 Hz közötti frekvencia tartomány tartalmazza az összes hangszer alap- és aliquot (felharmonikus) hangjainak túlnyomó többségét. Minket az érdekel, hogy milyen a kisugárzott hangnyomás hullámformája ebben a frekvencia tartományban, amikor a hangszórórendszer állandó bemeneti teljesítményt kap. Ezt nevezzük frekvenciaválasznak, amely a sugárzott hangnyomás szintjét adja meg decibelben (dB) a frekvencia függvényében. Egy hangszóró vagy hangszórórendszer frekvenciaválaszát a legpontosabban egy grafikon segítségével lehet kifejezni. A legtöbbször azonban a frekvenciaválaszt úgy adják meg, hogy megadják a maximális hangnyomás-tűrést egy adott frekvencia tartományban, pl. 50-15 000 Hz -+ 6 dB. Mivel a hangszórók és rendszerek frekvenciaválasza általában nagyon egyenetlen, egyes gyártók presztízs okokból nem is adják meg ezt a maximális hangnyomás-tűrést decibelben a naptárukban. Egy ilyen elszegényedett szám sajnos értéktelen. Mit ér egy gyártó, ha 30-20.000 Hz frekvencia tartományú hangszórórendszert kínál, ha nem meri megadni a hangnyomás maximális egyenetlenségét ebben a tartományban, hiszen a tűréshatára pl. +- 20 dB lehet. A minőségi zenei teljesítményt biztosító jó hangszórórendszereknél a frekvenciahullámforma egyenetlensége vagy hullámzása a 80-12.000 Hz-es sávban nem haladhatja meg a +- 3 dB-t, a 40-16.000 Hz-es sávban pedig a +- 6 dB-t. A nagyobb egyenetlenségek már elszegényítenek vagy kiemelnek bizonyos tónusú területeket, ami hallható vagy akár zavaró torzítást is okozhat. Megváltoztatja az alaphangok és a magasabb felharmonikusok közötti arányt is, ami megváltoztatja a hangszínt, és az egyes hangszereket, valamint az egész zenei képet természetellenessé teszi. | 20 - 20000 Hz |
Harmonikus torzítás (THD)A teljes harmonikus torzítási arány azt mutatja, hogy az erősítő bemeneti jele mennyire torzított. A torzítás a kimeneti jelben lévő csúcshullámok formájában jelentkezik. A jel eredetileg hiányzó részeinek arányát százalékban adják meg, a tipikus értékek 0,001% és 0,5% között vannak. A torzítást a teljesítménysávjukban mérik. Ha egy bizonyos teljesítményszinttől meghaladja a 0,7%-ot, akkor ez az az érték, amelytől kezdve az adott erősítő kimeneti teljesítménye már nem játszik torzításmentesen, és amelytől kezdve a torzítás általában meredeken növekszik, így a teljesítmény további növelésével már nem lehet számolni. Minél alacsonyabb az érték, annál jobb. | 0,001% |
Jel/zaj aránya (S/N ratio)A jel-zaj arány azt jelenti, hogy a kimeneti jel mindig tartalmaz zajt. A jel-zaj arány azt fejezi ki, hogy mekkora a zaj aránya a hasznos jelhez képest. Ezt nevezik A értéknek, amely a mély és nagyon magas frekvenciákat kevésbé veszi figyelembe. Ez megfelel az emberi hallás jellemzőinek, amely nem olyan érzékeny a mély frekvenciákra, különösen 1 kHz alatt. Minél magasabb az érték, annál jobb az erősítő. | > 120 dB |
Erősítő méretei | 195 x 130 x 38 mm |