Hogyan járjon el a termékek reklamálásánál?
Hova kell küldeni a terméket?
Amennyiben a megvásárolt áru meghibásodik, kérjük, mindig küldje el nekünk a panasza bejelentését az e-mail címünkre: info@ahifi.hu.
A terméket az alábbi címre kell visszaküldeni:
Ahifi s.r.o.
CTpark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g
62800 Brno-Líšeň
Czech Republic
A visszaküldött termékek feldolgozásának megkönnyítése és felgyorsítása érdekében kérjük, töltse ki az online panaszkezelő rendszerünket. Köszönjük.
Mennyi ideig tart egy reklamáció feldolgozása?
A törvény szerint 30 nap áll rendelkezésünkre a panaszok feldolgozására. Ez az időszak az áru átvételét követő napon kezdődik. Mindig arra törekszünk, hogy a reklamációt a lehető leghamarabb feldolgozzuk. A reklamáció státuszával kapcsolatos információkért kérjük, írjon e-mailt a info@ahifi.hu címre.
Milyen információknak kell kísérniük az árut?
Kérjük, csatolja a csomaghoz a vásárlást igazoló bizonylat másolatát, ennek hiányában a rendelés/számla száma is elegendő. Fontos a hiba leírása: konkrétan mi nem működik, vagy mi okoz problémát. Minél pontosabban leírja a hibát, annál jobban, és általában hamarabb javítja a szerviz a hibát. Ne felejtse el megadni a visszaküldési címet és egy elérhetőséget (telefon vagy e-mail).
Ki fizeti a postaköltséget?
A reklamáció elismerése esetében szívesen megtérítjük Önnek a csomag hozzánk való eljuttatásának költségeit. Csak a szállítólevél másolatára vagy bármilyen bizonyítékra van szükségünk arról, hogy mennyibe került a postaköltség az összeg fedezésére. Csak készítsen egy képet a telefonjával, és küldje el nekünk e-mailben. Ezután a postaköltséget banki átutalással fizetjük ki az ügyfél számlájára.